وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

آشنایی با دکتر محسن ساطعی

farhad davoodvandi | جمعه, ۲۲ بهمن ۱۴۰۰، ۰۹:۱۷ ق.ظ

آشنایی با دکتر محسن ساطعی

ضمن سلام وعرض ادب جناب داوودوندی عزیز طبق دستور شما متنی جهت استحضار جنابعالی   

اینجانب محسن ساطعی هستم زادگاهم شهرفرزانگان بروجرد هست سطح تحصیلی دکترا phdورزش هستم و خارج از بروجرد از سال ٧٤ وًفعلا تهران مشغول خدمت متاهل و دارای سه فرزند هستم دوتا پسر ویک دختر و متولد شهر فرزانگان بروجرد سال١٣٤٩هستمً  واینکه  اکثر دوستان ورزشکاران بخصوص دهه ٦٠و ٧٠بروجرد منو میشناسن و توصیه فرمودن وًدستور دادن  که باعث شد که من برای شما مطلبی و سابقه ای از خودم در ورزش بنویسم  که شاید بتونم زحماتی که بابت ورزش برای افتخار شهرم خودم و مربیانم عزیزم کشیده شده  به روی کاغذ بیاورمً  

من  از زمان ١٠سالگی ورزشو از دبستان مالک اشتر در رشته امادگی جسمانی و دو یدن شروع کردم قهرمان اموزشگاها شدم وبه مربیگری اقای زارعی و بعد رشته ورزشیم تخصصی شد و گرایشم به والیبال رفت که زحمات معلمان و دلسوزانی مثل اقای غروی و مرحوم شیبانی در مدرسه باهنرکه رسما بازیکن والیبال و قهرمان اموزشگاها و جوانان در استان شد که در یکسال بعنوان بهترین بازیکن در استان شدم وًشرکت متعدددر مسابقات قهرمانی کشور و در همین زمان عضو تیم والیبال جوانان شهر که اون زمان اینقدر سطح والیبال بروجرد بالا بود ارزوی هر جوانی بود به مربیگری دلسوزانه اقای قاسمی و اقای حسین مقدم شدم و قهرمان شهر واستان شدم

وًهمزمان جزء تیم جوانان فوتبال بانک ملی شدم و قهرمان بروجرد شدیم به مربیگری اقای حسین فیالی بودم و همزمان برا بزرگسالانشم بازی میکردم و یواش یواش وارد تیمهای والیبال شهر بروجرد شدم زمان اقای مقدم و خدابیامرز محمود یاراحمدی و مرحوم اقای مطهری و همچنین استاد فرخ منش که از امریکا اومدن بروجرد در تیم ایران خودرو به مربیگری اقای اکبر گودرزی چند سال در لیگ ایران بازی کردم و شرکت در مسابقات قهرمانی والیبال استان وًکشور وهمزمان در دانشگاه ازاد بروجرد در رشته تربیت بدنی قبول شدم سال ٧٠با رتبه ٣ البته قبلشم سرباز بودم عضو تیم والیبال باشگاه انتظام تهران بودم بعد ش برا ادامه تحصیل اومدم بروجرد و اوج ورزشم در رشته های مختلف شروع شد

و با علاقه و آمادگی خوب بدنی که بگفته دوستان داشتمً  به ورزش در دانشگاه زیر نظر اساتید بزرگی مثل مرحوم رضا فهیمی و ناصر نوربخش و ناصر فهیمی بزرگان زیادی بجز رشته تخصصی خودم که والیبال بود قهرمان شنا دانشگاهها و دوومیدانی دانشگاها در ماده سرعت و پرتاب و همچنین قهرمان بدمینتون دانشجویان شدم حقیقت منو در بروجرد و ایران بعنوان اچار فرانسه ورزش میگفتن واینکه شاید اون زمان از اولین نفراتی بودم که کارت نجات غریق و غواصی گرفتمً

اون زمان در رشته دو ومیدانی با نامداران این رشته مثل اقای دکتر نیکروان اقای اتونی و اقای علی تیغی و اقای اسیابی و عبداله هدایتی و محسن مسلخی در پرتاب بقیه دوستان بزرگوارکه خاطرم نیس  در مسابقات دوًمیدانی چند گانه مطرح و مقامهای متعددی بدست  آوردم در صورتی که رشته اصلی من  والیبال بود در کنار بزرگوارانی مثل اقای حمید متخصص  جواد حجتی و رحیم چگنی وحجت نعمتی و مساجدی و مسعود بادآور و برادران  عهدی و تمامی دوستانی که در کنارشون والیبال بازی کردم وً از اخلاق و مرامشون استفاده میکردم

  در سال ٧٤ بعد گرفتن لیسانس ورزش به تهران دعوت شدم بعنوان  بازیکن والیبال در باشگاهای و لیگ دسته یک تهران صنام وگاز و جاده ابریشم وانتظام وکارگران تهران و قبلشم در تیم ایرانخودرو بروجرد بودم ودر تهران زیر نظر مربیان بزرگ همچون اقای مهدی صابر پور اقای عزیز پرتوی و اقای حیدر خان و .....مشغول بازی بودم وبه مرور در کنار ورزش قهرمانی تحصیلم ادامه دادم تا مقطع تحصیلی دکترا و همچنین  اخذ مدارک مربیگری و داوری بین المللی را در١٠رشته ورزشی و چتر بازی و سقوط آزاد را طی کردم وهمچنین ارایه مقاله های مختلف ورزشی وشرکت در محافل ورزشی مختلف والان حدود٥٠سال سنم دارم

و اینکه بجز ورزش در زمینه هنر ده سال موسیقی کار کردم در زمینه تنبک نوازی که اولین استادم در بروجرد اقای سعید باعزم بود و بقیه کلاس زیر نظر استاد رجبی در تهران بودم   فقط جهت اشنایی بود که خدمتتون  گفتم بازم منو عفو بفرمایید زیاده گویی و اینکه اوقات شریفتونو گرفتم علی نگهدارتون باشه واینم بدونید عشق من به دوستان و همشهریانم قلبی و همیشگی است و هرکاری کردم جهت افتخار شهرم بوده

 

ارادتمند   محسن ساطعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی