وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

هنر هفتم در بروجرد به کُما رفت!

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۸ ب.ظ


بر اثر بی توجهی روسای مربوطه

هنر هفتم در بروجرد به کُما رفت!


فرهاد داودوندی- بروجرد:

تنها سینمای بروجرد نیز بر اثر بی توجهی روسای مربوطه نفس های آخرش را می کشد.

حتما خواهند گفت: برو فکر نان باش که خربزه آب است! با هزار گرفتاری، سینما به چه دردمان می خورد؟!

سینما فلسطین بروجرد تنها بازمانده از 4 سینمای بروجرد است که می تواند محلی برای تفریحات سالم خانواده های بروجردی علاقمند به هنر سینما باشد، اما مطمئنا اگر دید روسای مربوطه در بروجرد این باشد که حفظ سینما در اولیت کاری شان نیست! پس  برای این سینما  که نه صندلی دارد و نه سیستم گرمایشی و نه در و پیکر درست و حسابی و نه ... باید برایش غزل خداحافظی خواند. والسلام!






















  • farhad davoodvandi

مدافعین شهیدحرم قهرمانان پیشرو در نبرد با دشمن بشریت

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ







اینک که ناقوس مرگ داعش به صدا در آمده

 از یاد نبریم مدافعین شهیدحرم

قهرمانان پیشرو در نبرد با دشمن بشریت را




ما سینه زدیم، بی‌صدا باریدند

از هر چه که دم زدیم، آنها دیدند​

ما مدعیانِ صفِ اول بودیم

از آخر مجلس شهدا را چیدند



  • farhad davoodvandi

آشنایی با ورزش یوگا

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۵ ب.ظ


آشنایی با ورزش یوگا


یوگا میراثى گرانبها و بزرگ از دانش والاى بشرى است که بى شک فراگیرى و اشاعه آن جهان ما را جاى بهترى براى زیستن خواهد کرد.

یوگا تنها راه رسیدن به سلامت و آرامش ناب را رشد هماهنگ و متعادل انسان در تمامى جنبه هاى وجود و زندگى اش مى داند، و بدون شک از معدود روشهاى علمى و عملى است که با انواع تکنیکها ساده و قابل اجرا بطور همزمان بر جسم، ذهن و روح آدمى اثر مى گذارد تا زندگى اش را از سلامت و انرژى و آرامش سرشار کند.

در این همایش شما را با یوگا و تاثیرات عمیق آن در تحول زندگى تان آشنا مى کنیم و با بخشهاى آموزنده و متنوعى مانند؛  (چرا باید یوگا را به زندگى مان وارد کنیم؟) ، یوگاى خنده (خنده درمانى)، نمایش آسانا(اجراى حرکات یوگا) توسط هنرجویان)، یوگاى کودکان و سایر بخشها در یک بعدازظهر خاطره انگیز و شاد در کنارتان خواهیم بود...

به خانواده یوگاى بروجرد بپیوندید و به زندگى تان رنگى تازه ببخشید..

امین مطیعى - مسئول کمیته یوگاى بروجرد
  • farhad davoodvandi

مهدی بیرانوند( روژمان) نویسنده جوان بروجردی

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ






آشنایی با آقای مهدی بیرانوند( روژمان)

نویسنده جوان بروجردی




مهدی بیرانوند متخلص به روژمان نویسنده، شاعر ، عکاس در 1373 شهرستان بروجرد بدنیا آمد و بدلیل شغل پدر به کردستان کوچ نمود ومدت سیزده سال ساکن شهرسنندج شد.

بعداز سیزده سال زندگی در کردستان به زادگاهش بروجرد آمد. وی نویسندگی را از سال 88 شروع نمود . روژمان که شغل روزنامه نگاری دارد و عنوان نویسنده ادبی مطبوعات غرب ایران را برای خود کسب کرده کارش را از سال 1392 با پیغام بروجرد اغاز و با بامدادلرستان پیک ایلام سیروان و روژان کردستان و جوان اردبیل و همشهری تهران ادامه داد.

 اولین کتاب او مجموعه داستانی با نام ( بالا و پایین شهر از انتشارات داستان در شهریور 1394 منتشر و راهی بازار شد) که توانست جایزه سراسری نشست کتابخوان را از آن خود کند.

این کتاب همچنین توانست فروش خوبی را در نمایشگاه بین الملی تهران ( نمایشگاه شهر آفتاب در غرفه نشر داستان ) کسب نماید. کتاب حاضر دوران خوشی را در فستیوال ادبی ارمنستان تجربه کرد و نام نویسنده لرستانی را در ارمنستان زنده نمود.

وی هم اکنون به شغل روزنامه نگاری مشغول است و مجموعه شعر ی تحت عنوان ( خیابان بیکاری ، کافه همیشگی ) درانتشارات داستان زیر چاپ دارد.


  • farhad davoodvandi

یک مسائلی هست که نمی شود گفت!!!

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۳ ب.ظ



نقد اجتماعی


چرا توسط بعضی روسای ادارات شهر

در پاسخ به مطالبات مردم گفته می شود:


یک مسائلی هست که نمی شود گفت!!!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

نگارنده مدتهاست که به این می اندیشد که چرا بعضی روسای شهری ما در برخی ادارات دولتی در بروجرد هر وقت در مقابل مطالبات شهروندان کم می آورند، در حالیکه سعی می کنند خود را متفکر نشان بدهند، نفس عمیقی می کشند به دور دست ها نگاه می کنند و در حالیکه قیافه حق به جانبی می گیرند، سری به چپ و راست تکان می دهند و با استفاده از فعل و فاعل مجهول در جمله کاملا نامفهوم شان به آرامی می گویند: یک مسائلی هست که نمی توانم بگویم!!!

جل الخالق! این چه "مسائلی" است که بسیاری از ادارات دولتی ریز و درشت ما در این شهر به ویروس آن مبتلا شده اند؟!

آقای رئیس و مدیر محترم!  اگر از قبل می دانسته اید که چنین " مسائلی" هست، چرا روزی که برای گرفتن سکان ریاست، به حمایت ما شهروندان بروجردی احتیاج دارید، آنروز این " مسائل" را شفاف بیان نمی کنید، اما بعد از گرفتن پست و مقام یکدفعه همه موارد از خرد و کلان دارای "مسائلی "می شوند که همه شان هم بدون استثناء! قابل گفتن نیست؟!

البته و صد البته همه ما می دانیم که در بسیاری از ادارات دولتی شهر ما برای رشد و پیشرفت شهرمان هیچ مسئله ای در کار نیست و اگر مسئله ای وجود دارد، عدم مدیریت توانمند بعضی رئیس و روسای شهری است که توان بستن پای دو تا مرغ را هم در این شهر ندارند،

 اما وقتی در مقابل مطالبات شهروندان برای ساختن یک شهر خوب و ایده آل قرار می گیرند با فرار رو به و شانه خالی کردن از مسوولیت خود در قبال این شهر، از کلمات و جملاتی  به مانند" یک مسائلی هست"، " نمی شود همه حرفها را زد" ، " نمی شود به این مسائل ورود پیدا کرد" و بیان اینگونه جملات نامفهوم،  هم می خواهند خود را خیلی مهم نشان بدهند و هم با قربانی کردن امنیت روانی جامعه بنفع دو سه روز بیشتر تکیه زدن بر میز ریاست، خود را از پاسخگویی صریح و روشن به جامعه در مقابل مسوولیت شان مبرا  کنند!

ختم کلام اینکه: آقای رئیس و مدیر محترم! خود شما بهتر از ما می دانید که  بجز موارد نظامی و انتظامی و اینگونه موارد بسیار خاص، پشت پرده اداره دولتی که شما بر آن ریاست می کنید هیچ مسئله ای نیست که مردم از شنیدنش محروم و نامحرم باشند، لطفا با گفتن اینگونه کلمات که " یک مسائلی هست که نمی شود گفت"  بار منفی روانی به جامعه شهری مان وارد نکنید! والسلام!   

  • farhad davoodvandi

قهرمانی تیم فوتبال جوانان وحدت بروجرد

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۲ ب.ظ

تبریک جمعی از ورزشکاران بروجردی به مناسبت

قهرمانی تیم فوتبال جوانان وحدت بروجرد


کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال جوانان وحدت نماینده فوتبال بروجرد  در فصل95 که با حضور در لیگ برتر جوانان استان و رقابت با  7 تیم از خرم آباد توانسته موفق به کسب مقام قهرمانی استان و صعود به مسابقات کشوری بشود را به ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال، مربیان، سرپرستان، مدیران و بازیکنان گرامی این تیم تبریک گفته، امید است حمایت های همه جانبه از این تیم خوش آتیه در مسابقات کشوری بهمن ماه، باعث کسب افتخارات بیشتر برای ورزش بروجرد در سطح کشور عزیزمان بشود.


از طرف:  اصغر زینعلی، حاج رحیم معظمی، رضا هدایتی، سید رضا کوچکی، سید کمال حسینی، علی حجتی سروش روزبهانی، علیرضا شریفی، مهدی اسکندریان، مهران لطیفی، رضا دیناروند، ایمان فرید زاده، حسین نیک ضمیر، یاسر کرمی،  محمد مفید، علی صالح نیا، اکبر لطفی، احمد لطفی، هومن گودرزی، آرمین فیاضی فرد،  میلاد طاهری، آروین معظمی گودرزی، شیرزاد داودوندی، مسعود عسگری، احسان دالوند، آرش کردی، مهدی گودرزی، مهدی بیرانوند" روژان" ، حمید حمید زاده، داریوش قبادی، محمد قبادی، رضا چمن گرد، فرهاد داودوندی

  • farhad davoodvandi