وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

"پلاک و سربند" شهید قهرمان مدافع حرم ماشااله شمسه به "موزه فرهاد 90" اهدا شد

farhad davoodvandi | چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۷ ب.ظ



"پلاک و سربند" شهید قهرمان مدافع حرم

 ماشااله شمسه

به "موزه فرهاد 90" اهدا شد


عشق یعنی یک پلاک و یک شهید


عکس از فرنوش داودوندی


فرهاد داودوندی- بروجرد:

وقتی "پلاک و سر بند" شهید قهرمان مدافع حرم  ماشااله شمسه توسط خانواده محترم آن شهید  برای قرار گرفتن در "موزه فرهاد 90" به اینجانب فرهاد داودوندی اهدا شد، خودم هم شوکه شدم.

بنا به دلایلی، بسیار بسیار مایل بودم یادگاری از شهید قهرمان ماشااله شمسه در "موزه فرهاد 90" داشته باشم.

 با اینکه با این شهید قهرمان افتخار آشنایی نداشتم، اما بخاطر اینکه یکی از اولین افرادی در بروجرد بودم که در جریان شهادت این شهید سر افراز قرار گرفتم، یک حس عجیبی به این همشهری قهرمان مان پیدا کردم.

حالا دیگر برای دوست و دشمن ثابت شده که دشمنان این مرز و بوم در بیرون از مرزهای ایران زمین، نقشه های بسیار ناجوانمردانه ای برای کشور عزیز ما در سر می پرورانند و بخصوص قصد شان در همان اوایل پرورش تروریست های حیوان صفت در کشورهای همسایه، رساندن گزند به آب و خاک این سرزمین مقدس بود.

شهدای قهرمانی که به نام شهدای مدافع حرم از آنها یاد می شود، مرد و مردانه جان شیرین خود را در کف دست گرفته و قدم در راهی گذاشتند که کمترین ثمره شیرین آن برای مردم ما، در این منطقه پر از آشوب  دنیا، داشتن امنیت مطلوب است.

امشب وقتی توسط خانواده محترم شهید ماشااله شمسه هدیه بسیار ارزشمند پلاک و سر بند آن شهید به اینجانب ( فرهاد داودوندی) اهدا شد، احساس غرور کردم، حس غیر قابل وصفی تمام وجود مرا در بر گرفت، تا رسیدن به منزل در تمامی مسیر، آن هدیه ارزشمند را برای لحظه ای از دستانم دور نکردم و بلافاصله پس از رسیدن به منزل " پلاک و سربند" شهید قهرمان ماشااله شمسه را بعنوان یکی از باارزش ترین وسایل "موزه فرهاد 90 " در مکانی که برای آن در نظر گرفته بودم قرار دادم.

صمیمانه برای خانواده محترم "شهید قهرمان مدافع حرم ماشااله شمسه" آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم و ضمن قرائت فاتحه ای برای شادی روح آن شهید قهرمان، سپاس بیکران خود را نثار خانواده محترم شهید شمسه که یکی از بهترین یادگارهای آن شهید دلاور را  به "موزه فرهاد 90" تقدیم نمودند، می نمایم.









  • farhad davoodvandi

مسوول نبود "گارد ریل" کدام اداره است؟

farhad davoodvandi | چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۶ ب.ظ


کمربندی بروجرد قربانی گرفت

مسوول نبود "گارد ریل" کدام اداره است؟


فرهاد داودوندی- بروجرد:

خانواده ای کرمانشاهی در حال عبور از کمربندی بروجرد به درون دره ای سقوط می کنند.

 این سقوط که بنا به گفته اهالی محل، ظاهر شب قبل رخ داده، بخاطر اینکه هوا تاریک بوده، کسی متوجه این اتفاق نشده تا اینکه با روشن شدن هوا، مردم محلی متوجه شده و آتش نشانی و اورژانس سریعا خود را به محل می رسانند.

متاسفانه این اتفاق یک کشته و سه مصدوم به جا گذاشته، اما.......

اما به راستی مسبب این سهل انگاری کدام اداره  بروجرد است؟ چرا این محل که هر روز شاهد تردد شهروندان بسیاری است، گارد ریل و محافظ نداشته است؟

رئیسی که سهل انگاری اش باعث کشته شدن یک هموطن شده، چگونه می خواهد روز قیامت جواب خدا را بدهد؟

چگونه در قبال این سهل انگاری رویش می شود حقوق بگیرد؟ اگر زن و بچه اش بفهمند که دسته گل پدرشان در جدی نگرفتن مسوولیتش باعث نابودی یک خانواده هموطن شده چه پاسخی دارد به خانواده اش بدهد؟

خدا کندروزی برسد که روسای ناکارآمد برای یکبار هم که شده به عقل شان رجوع کنند و در قبال مسوولیتی که پذیرفته اند اگر مرد این کار نیستند کنار بکشند و استعفا بدهند تا جا برای افراد کاربلد متخصص و متعهد باز شود!













  • farhad davoodvandi

طرح آزمایشی انتخابات الکترونیکی دربروجرد آغازشد

farhad davoodvandi | چهارشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۳۵ ب.ظ



طرح آزمایشی انتخابات الکترونیکی دربروجرد آغازشد


رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: طرح آزمایشی انتخابات و رای گیری به شیوه الکترونیکی دربروجرد آغازشده است.
  احمد گودرزیان روزیکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: دراجرای این طرح کار رای گیری به صورت نمادین در10 نقطه ازشهر بروجرد اجرامی شود.
وی اظهارکرد: دراین طرح رای دهندگان با حضور در حوزه های اخذ رای ضمن آشنایی با شیوه رای گیری به صورت الکترونیکی به 9 نامزدتعیین شده به صورت نمادین رای می دهند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد اضافه کرد: شرکت کنندگان دراین انتخابات نمادین به شیوه انتخابات اصلی برگزار می شود و در هر حوزه رای گیری نمایندگان فرماندار، هیات نظارت، اجرایی و انتظامی حضور دارند.


گودرزیان بیان کرد: این انتخابات نمادین تا 26 اردیبهشت در10 حوزه اجرا می شود و انتظار می رود شهروندان بروجردی با حضور دراین انتخابات نمادین با شیوه الکترونیک آشنا شوند.
وی ادامه داد: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان برای نخستین بار به صورت الکترونیک برگزار می شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: در این دور از انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 778 داوطلب شهری و روستایی با یکدیگر رقابت می کنند که ازاین تعداد 170 تن در شهر بروجرد برای دست یابی به 9 صندلی شورای شهر با یکدیگر رقابت می کنند.


شهرستان بروجرد با بیش از 350 هزارتن جمعیت و یک هزارو 606 کیلومترمربع مساحت در شمال لرستان واقع شده دومین شهر پرجمعیت استان است.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت درشهرستان بروجرد برگزار می شود.




  • farhad davoodvandi