وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

کارگاه آموزشی خوشنویسی توسط استاد جواد بختیاری

farhad davoodvandi | دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۰۲ ب.ظ

 

 

 

کارگاه آموزشی خوشنویسی

 

توسط استاد جواد بختیاری

 

❤️اینجا بروجرد است

🌹پایتخت خوشنویسی ایران🌹

🌼زادگاه استاد دکتر جواد بختیاری

💐با 25 هنرمند خوشنویس فوق ممتاز
و
 🌻108 هنرمند خوشنویس ممتاز
و
🌷هزاران علاقمند به هنر خوشنویسی

 

@@@@@

 

🔸کارگاه آموزشی خوشنویسی با عنوان (نستعلیق جواهر پارسی) توسط استاد جواد بختیاری چهره ماندگار فرهنگ و هنر بروجرد صبح روز دوشنبه 22 آذر  با حضور علاقمندان و اساتید خوشنویسی شهرستان بروجرد و شهرستان های همجوار در سالن دکتر عبدالحسین زرین کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار گردید.

🔸در ابتدای مراسم ارجمندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد ضمن خیر مقدم به استاد بختیاری و سایر شرکت کنندگان برگزاری این برنامه را در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی هنری این اداره دانست و اظهار امیدواری کرد که این نوع برنامه ها به صورت مداوم در شهرستان برگزار گردد.

🔸دکترجواد بختیاری  استاد طراز اول خوشنویسی کشور در این کارگاه آموزشی توصیه های کاربردی برای ارتقا جایگاه هنرمندان در جامعه بیان نمود و گفت با همراهی شما هنرمندان مستعد، بروجرد تا کمتر از 5 سال آینده به قطب خوشنویسی کشور تبدیل خواهد شد.

🔸ایشان در این کارگاه بعضی از اشکلات رایج در خوشنویسی کشور را به صورت علمی توضیح داد و راهکار های رفع این مشکلات را برای بالا رفتن کیفیت هنر خوشنویسی بیان نمود.

🔸استاد بختیاری خط نستعلیق را از زیبا ترین جلوه های ساخته دست بشر دانست و گفت در هیچکدام از هنرهای دنیا به اندازه خط نستعلیق از تناسبات طلایی استفاده نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی