وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

دختر نیکوکار بروجردی

farhad davoodvandi | سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۳۵ ب.ظ

 

🌻یک داستان واقعی (9)

 

💥"یسنا" خانم دختر نیکوکار بروجردی

 

امروز جمعه بود ، خیلی کار داشتم، در واقع سرم خیلی شلوغ بود

 

دوست بسیار عزیزی تلفن زد و گفت دختر خانم گرامی اش تعدادی لوازم کودک برای اهدا به کودکان تحت پوشش خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی به فروشگاه مان تحویل داده است

 

این دوست عزیز در ادامه افزود: دختر خانمش مایل بوده مرا ببیند و علاوه بر گفتگو در رابطه با لوازم اهدایی، عکسی هم به یادگار داشته باشیم

 

تمام کارهایم را لغو کردم، بلافاصله زنگ زدم و آدرس گرفتم که سریعا خدمت این دختر خانم مهربان و نیکوکار برسم

 

بسیار از دیدن "یسنا خانم مقدسی" خوشحال شدم، کاملا مشخص بود دانش آموز بسیار با استعداد و درس خوانی است و خدا را شکر از هوش بسیار بالایی برخوردار است

 

خوشحال شدم که امروز دوست بسیار خوبی پیدا کردم، دوست نونهالی که امروز با تقدیم هدایایی ارزشمند برای کودکان نیازمند لبخند را بر لبان آنان خواهد نشاند

 

با افتخار تمام برای من، چند عکس با "یسنا خانم مقدسی" دوست نونهال و نیکوکارم به یادگار گرفتم

 

صمیمانه برای "یسنا" خانم و خانواده محترمش آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم

 

  • farhad davoodvandi

بروجرد

فرهاد داودوندی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی