وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

حاج احمد کردی از هیات فوتبال رفت

farhad davoodvandi | پنجشنبه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲ ق.ظ

 

خبر مهم

 

حاج احمد کردی از هیات فوتبال رفت


✍️به قلم: فرهاد داودوندی

پس از 16 سال و 3 ماه حضور در مسوولیت فوتبال بروجرد، صبح امروز 12 مرداد 1400 ، حاج احمد کردی ریاست هیات فوتبال بروجرد بخاطر مشکلات شخصی و مشغله های فراوان روزمره زندگی،  استعفای قطعی خود را به هیات فوتبال استان تقدیم کرد.

☄️توضیح ضروری سایت ورزشی فرهاد داودوندی:

امروز در موقع ارایه استعفای حاج احمد کردی، افتخار این را داشتم که همراه با ریاست مستعفی هیات فوتبال باشم.

بارها گفته و نوشته بودم که کابینه فوتبالی حاج احمد کردی بسیار ناهمگون است، بارها نوشته بودم که جایگاه فوتبال بروجرد بسیار بالاتر از این جایگاه فعلی است، تاکید داشته و دارم بروجرد حتما باید حداقل در لیگ دسته دوم ایران و در بهترین حالت تیمی در لیگ دسته یک فوتبال ایران داشته باشد، اما به واقع نمی توان چشم را بر حقیقت بست که حاج احمد کردی اگر در زمینه هایی نتوانست فوتبال پرحاشیه بروجرد را به جایگاه های بالاتر برساند، اما به واقع در زمینه هایی نیز موفق عمل کرده بود

برگزاری کلاس های مربیگری، کلاس های داوری، موفقیت های نسبی تیمهای فوتبال بروجرد در رده های سنی در سطح استان و حتی کشور ، میزبانی خوب مسابقات فوتبال کشوری در بروجرد، حضور تعداد زیادی از داوران فوتبال و فوتسال بروجرد در لیگ برتر و لیگ یک فوتبال و فوتسال ایران، فقط نمونه هایی از این موفقیت ها می باشد.

با اینکه مسوولیت حضور بسیاری از این تیم ها بخاطر خصوصی بود آن تیم ها مستقیما با هیات فوتبال نبود اما حضور بسیار موثر آقای کردی در تمامی مسابقات و استفاده از روابط خوبی که با دیگر ادارات و ارگان ها داشت برای برگزاری خوب مسابقات داشت، نکته مثبت دیگری در کارنامه ایشان برای برگزاری مسابقات فوتبال در بروجرد بود.

همانطور که حضورا هم به حاج احمد کردی گفته ام، همیشه از منتقدین  هیات فوتبال بروجرد بوده ام اما نمی توانم پا روی حق بگذارم که در مقابل بسیاری از نقدهای حتی تند فوتبالی من، حاج احمد کردی همیشه با روی باز از نقدها استقبال می کرد.

به هر حال دوران مدیریت حاج احمد کردی بر فوتبال بروجرد پایان پذیرفت و از حالا به بعد شاهد حضور  مدیران دیگری در عرصه مدیریت فوتبال بروجرد خواهیم بود. برای حاج احمد کردی آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و برای مسوول بعدی فوتبال بروجرد هم آرزوی موفقیت در یکی از پرحاشیه ترین هیات های  ورزشی بروجرد را داریم

منتقدین دیروز مدیریت فوتبال بروجرد از اینک و بزودی خود بر کرسی مدیریت فوتبال تکیه خواهند زد.

امیدواریم با انگیزه ای که از ریاست بعدی سراغ دارم شاهد روند رو به رشد فوتبال بروجرد در آینده باشیم و کارهای نیمه تمامی که برای فوتبال بروجرد در زمان حاج احمد کردی آغاز شده بود در زمان مسوول بعدی به سرانجام برسد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی