وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

افتخاری دیگر برای شرکت داروسازی زاگرس فارمد بروجرد

farhad davoodvandi | پنجشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۷:۲۰ ب.ظ

 

 

افتخاری دیگر برای شرکت داروسازی زاگرس فارمد بروجرد

 

پرچم بروجرد بالاتر رفت

 

🌼و باز هم کسب افتخاری دیگر توسط " شرکت داروسازی زاگرس فارمد " بروجرد

 

🌸تبریک به جناب آقای دکتر محمود ابول زاده مدیر عامل محترم شرکت و همکاران محترم شان

نظرات  (۱)

سلام 43 سال مه ده سال در یک شرکت کار کردم ورشکست شد و ما رو بیرون کردند کارگر میدانم کنار خیابان می ایستم تا یکی من را سر کار ببرد ولی کرونا کار ما رو خراب کرد سه تا بچه دارم خانمم بیماره ودارو مصرف میکنه بخاطر کسادی کار نتونستم کرایه بدم و صاحب خانه پیش پولم را بجای کرایه عقب افتاده برداشته و میگه خانه را خالی کنید وگرنه حکم تخلیه میگیرم و اساستو میریزم تو خیابان رفتم ته یه روستا ارزانترین خانه رو پیدا کردم 7 میلیون رهن میخاد کمکم کنید خانه اجاره کنم زندگیم خراب نشه چون تو این مدت با خانمم هم به مشکل خوردم و رفته خونه پدرش کمکم کنید خانه بگیرم وخانم را بیارم سه تا بچه آواره نشوند واساسمو تو خیابان نریزند من سفته میگیرم تعهد محضری وآدرس میدم و تا اخرین ریال این مبلغو به شما برمیگردونم ترا به صاحب این ماه دستمو بگیرید به امام حسین قسطی برمیگردونم 09191815332 این تبلت هم دخترم باهاش درس میوه وگرنه میفروختم خدا از بزرگی کمتون نکنه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی