وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

اهدا عروسک به آرزو

farhad davoodvandi | چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

 

هدایای ویژه به آرزو دختر خانمی که آرزویش داشتن عروسک بود....

 

آرزو 8 ساله است، شب گذشته که برای سرکشی به خانه شان رفتیم وقتی بهش گفتم چی دوست داری برایت تهیه کنم؟!

 

با یک لبخند بسیار زیبا گفت که هیچی احتیاج ندارم، بالاخره اصرار من باعث شد بگوید عروسک خیلی دوست دارد

 

بهش گفتم فردا خیلی عروسک زیبا بهت هدیه خواهم داد

 

امروز همراه با مادرش آمدند، تعداد زیادی عروسک، کفش نو، یک سری کتاب برای کتابخانه اش، مبلغی  عیدی و....... از طریق کمک های خیرین عزیز سایت فرهاد داودوندی را تقدیمش کردم

اینقدر خوشحال شد که قابل وصف نیست.....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی