وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

شعر از مهناز بیرانوند

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۱ ق.ظ

 

غصه ها دارم   ولی  پیوسته حاشا می کنم
جای آهی، خنده ای بر روی لب، جا می کنم

 

در   دلِ   ویرانه های  لحظه های  اضطراب
باز   می گردم،   امیدِ   تازه   پیدا  می کنم

 

بارها  با   غصه ها   در    کارزارِ      زندگی
من  مدارا کرده ام،  این بار هم ، تا می کنم

 

گرچه  آزارم دهی  دنیا!  ولی  امید   هست
من برای  سازشت    امروز  ، فردا  می کنم

 

زندگی    پیوسته    با   امید   دارد   لذتی،
جان  خود   را  من فدای رنج دنیا می کنم

 

من   میان خیلِ  هوشیارانِ  از  خودناامید
رسمِ  خوب  زندگی   را   باز احیا می کنم

 

تلخی  ایام   را   با   بی خیالی   طی   کنم
زخم های   زندگانی    را    مداوا   می کنم

 

در   دلِ   مردابِ غم،  مثل   گلِ    نیلوفری
پیچکِ   امید   را    پیوسته،   برپا می کنم

 

با   نگاه سبز خود،    بر   لحظه های زندگی
من   همین   مرداب را هر روز زیبا می کنم

 
مهناز بیرانوند"ماهور"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی