وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

نامه آقای "پیمان حطمی" به فرهاد داودوندی

farhad davoodvandi | جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۵۹ ب.ظ

نامه پر مهر و محبت

جناب آقای "پیمان حطمی"

 به فرهاد داودوندی

 


«داودوندی کیست ؟»


آقای فرهاد داودوندی به ظاهر یک شهروند بسیار عادی است که به  فروشندگی لوازم یدکی خودرو  میپردازد .  اما این توصیف تنها قطره ای از اقیانوس وجود این «ابر مرد» است . داودوندی  که در کنار شغل خود به  وبلاگ نویسی ، گزارش گری ، روزنامه نگاری و بسیاری از فعالیت های اجتماعی دیگر می پردازد ، در حقیقت  برجسته ترین انسانی است که تاکنون دیده ام .

دامنه خدمات او هیچ مرزی نمی شناسد و به هیچ زمانی از ساعات شبانه روز محدود نمی شود : از اطلاع رسانی در باره نواقص و کاستی های شهری گرفته تا پیگیری رفع مشکلات شهروندان. از کمک به کودکان و نوجوانان بی سرپرست تا  یاری رساندن به  سالمندان ، بیماران و تهیدستان همه و همه را وظیفه خود می داند .  


 راستگویی ، درستکاری ، مسئولیت پذیری ، فداکاری و شخصیت ویژه او باعث شده تا مردم تمام قد در کنارش باشند زیرا همه به این « ابر مرد » ایمان دارند .  مدیر کل بهزیستی استان لرستان  او را اداره کل بهزیستی تک نفره خواند  من اما او را وزراتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی تک نفره و البته فراتر از آن وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارتخانه فرهنگ و آموزش عالی تک نفره می دانم

زیرا داودوندی  تلاش ، پشتکار ، خستگی ناپذیری، انسانیت ،فداکاری ، دیگر خواهی و  گذشت را  نه برزبان که بصورت عملی می آموزد .او استادی است که درس خویش را خارج از مکان های مرسوم می آموزد و بدینگونه کوچه و بازار را به دانشگاه بدل ساخته است .


  داودوندی در برابر چشمان  ما بذر  امید میکارد تا بدانیم که جهان از خوبی تهی نمی شود .

تلاش های امروز او در جهت رساندن بسته های بهداشتی مبارزه با کرونا به تهیدست ترین اقشار جامعه از جمله کارگران شهرداری ، دست فروشان  ، کارگران ساختمانی و زندانیان ، نشانگر از خود گذشتگی و فداکاری این مرد بزرگ است که حتی از به خطر انداختن جان خود نیز پروا ندارد .

داودوندی یک شهروند ساده و عادی است ، از سوی هیچ سازمان ، نهاد ویا ارگانی حمایت نمی شود . هیچ بودجه ای در اختیاراو نیست . تنها سرمایه داودوندی ، آبرویی است که در  مدت عمر خویش اندوخته و برای کمک رساندن به مردم از گرو گذاردن آن دریغ نمی کند . اعتماد عمومی مردم به وی حاصل زندگی شرافتمندانه ای است که همه مردم شهر برآن گواهی می‌ دهند .
من خود رادر مقابل آقای فرهاد داودوندی بسیار حقیر می بینم ، روح من به او تعظیم می کند و تنها آرزویم این است که  بتوانم مانند او باشم هر چند که میدانم :
«عمر بسیار بباید پدر پیر فلک را     تا دگر مادر گیتی چو«او»فرزند بزاید »
از اینرو سخنم را اصلاح می کنم و میگویم ای کاش این امکان را داشتم تا خدمتگزارش باشم .

 

پیمان حطمی ۱۳۹۸/۱۲/۹

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی