وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

مهدی بیرانوند( روژمان) نویسنده جوان بروجردی

farhad davoodvandi | يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۵۴ ب.ظ






آشنایی با آقای مهدی بیرانوند( روژمان)

نویسنده جوان بروجردی




مهدی بیرانوند متخلص به روژمان نویسنده، شاعر ، عکاس در 1373 شهرستان بروجرد بدنیا آمد و بدلیل شغل پدر به کردستان کوچ نمود ومدت سیزده سال ساکن شهرسنندج شد.

بعداز سیزده سال زندگی در کردستان به زادگاهش بروجرد آمد. وی نویسندگی را از سال 88 شروع نمود . روژمان که شغل روزنامه نگاری دارد و عنوان نویسنده ادبی مطبوعات غرب ایران را برای خود کسب کرده کارش را از سال 1392 با پیغام بروجرد اغاز و با بامدادلرستان پیک ایلام سیروان و روژان کردستان و جوان اردبیل و همشهری تهران ادامه داد.

 اولین کتاب او مجموعه داستانی با نام ( بالا و پایین شهر از انتشارات داستان در شهریور 1394 منتشر و راهی بازار شد) که توانست جایزه سراسری نشست کتابخوان را از آن خود کند.

این کتاب همچنین توانست فروش خوبی را در نمایشگاه بین الملی تهران ( نمایشگاه شهر آفتاب در غرفه نشر داستان ) کسب نماید. کتاب حاضر دوران خوشی را در فستیوال ادبی ارمنستان تجربه کرد و نام نویسنده لرستانی را در ارمنستان زنده نمود.

وی هم اکنون به شغل روزنامه نگاری مشغول است و مجموعه شعر ی تحت عنوان ( خیابان بیکاری ، کافه همیشگی ) درانتشارات داستان زیر چاپ دارد.


  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی