وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

طنز اجتماعی کی و چه وقت در بروجرد بیمار شویم؟!

farhad davoodvandi | سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ


طنز اجتماعی


کی و چه وقت در بروجرد بیمار شویم؟!


فرهاد داودوندی- بروجرد:

همشهریان عزیز، دوستان گرانمایه، عزیزان جان، از آنجا که در شهر ما خیلی چیزها درهمه! ببخشید! ببخشید! یعنی در واقع همه چیز سر جای خودش است! به همین خاطر اگر از فرط دلخوشی قصد بیمار شدن دارید باید برنامه هفتگی " کی و چه وقت در بروجرد بیمار شویم" را داشته باشید که نکند یک وقت خارج از برنامه مریض شوید!

لذا اگر قصد دارید چشم درد بگیرید، مطمئن باشید برای پیدا کردن چشم پزشک، پا درد هم خواهید گرفت! زیرا به اندازه کافی چشم پزشک در این شهر 400 هزار نفری وجود ندارد و باید زیر و روی تمامی خیابانها را آنقدر بگردید تا اگر بخت یارتان باشد دل یک منشی به حال تان بسوزد و یک نوبت آخر وقت مثلا ساعت 11 و نیم نیمه شب به شما بدهد تا چشم پزشک عزیز که از فرط کار زیاد، خودش چشم هایش به مانند دو کاسه خون شده، چشم های شما را معاینه کند!

اگر قصد دارید یک جای بدن تان مثل دست یا احیانا  پای خودتان را بشکنید، بشکن بشکن راه نیندازید که آخر هفته ها اصلا و ابدا پزشک شکسته بند نداریم و مجبور می شوند بخاطر درد شدیدتان  شما را با طناب به تخت ببندند تا روز شنبه پزشک بیاید و در این میان هم در چند روز آخر هفته که پزشک شکسته بند در شهر نیست برای آرام کردن درد شما، اینقدر برای شما داروی تزریقی مرفین خواهند زد که بعد ها که دست و پای تان را از گچ در بیاورند، بخاطر اعتیاد شدید، به صنف معتادان عزیز وارد خواهید شد و شب و روز برای تهیه مواد مخدر باید خیابانها را متر کنید!

اگر احساس می کنید ممکن است یکی دو تا سنگ ریزه میزه توی کلیه و مثانه تان جا خوش کرده باشد، صابون به دل تان نمالید که بلافاصله سونوگرافی خواهید شد تا وضعیت سنگ ها مشخص شود، بخاطر نبود کافی دستگاه سونو گرافی در بروجرد اینقدر وقت های دراز و طولانی مدت به شما می دهند که آن سنگ های ریزه میزه تبدیل به سنگ های کیلو و خروار خواهد شد، اما نوبت سونو گرافی تان نخواهد رسید که نخواهد رسید!

  به هر حال نمونه های بالا در رابطه با بیماران بروجردی مشت از خروار بود،  باید بدانید که برای هر بیماری  فسقلی و به ظاهر ساده در بروجرد که به آن مبتلا بشوید، نوشتن وصیت نامه و خداحافظی و حلالیت طلبیدن از اقوام و خویشان و دوستان و آشنایان از  الزامات است!

راستی بخاطر نبودن تخت کافی در "سی سی یو" و "آی سی یو" برای بستری شدن در راهرو بیمارستانهای بروجرد، همراه داشتن پتو و تهیه کردن لگن مخصوص از نان شب هم واجب تر است! 



  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی