وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد







خاطرات یک وبلاگ نویس


"نگاتیو"

به مناسبت روز ملی سینما روی پرده خواهد رفت



فرهاد داودوندی- بروجرد:

بالاخره ما هم وارد سینما شدیم و هنر هفتم برق خیره کننده اش چشم ما رو هم زد.

 لذت جلوی دوربین رفتن و مشهور شدن و امضا به این و آن دادن و داشتن مدیر برنامه و قرارداد های چند صد میلیونی و شرکت در جشنواره های داخلی و بین المللی و راه رفتن روی فرش قرمز و روی دست گرفتن جایزه گنجشک طلایی و بالاخره زرق و برق جادوی سینما، باعث شد ما هم عطای وبلاگ نویسی و روزنامه نگاری را به لقای آن بخشیده و از حالا به بعد دوستان و رفقا، نقش و نگار سه بعدی ما را روی پرده نقره ای سینما رویت نمایند!!!

از شوخی گذشته به مناسبت گرامیداشت " روز ملی سینما" دوستان جوان و بسیار دوست داشتنی ما در حال فیلم برداری فیلم " نگاتیو " هستند تا در رابطه با سینما و تاریخ سینما در بروجرد فیلمی را تهیه کنند.

قرعه اولین نفر بنام من افتاد و در حالیکه ظاهرا قرار بود دو سه دقیقه جلوی دوربین از تاریخ سینما در بروجرد صحبت کنم، اما نام به آن نشان که 26 دقیقه و 42 ثانیه پشت سر هم حرف زدم!!!

به هر حال روز 21 شهریور 1395 صنعت سینما با نمایش فیلمی که من در آن نقشی را بازی کرده ام در سالن اداره ارشاد بروجرد، وارد دوره جدیدی از تاریخ خود خواهد شد!!!!!!!

این فیلم که بنام " نگاتیو" توسط آقای حسین فرهادی دوست جوان مان بعنوان طراح، کارگردان و فیلمبردار و آقای علیرضا پارسائیان بعنوان مشاور هنری و کارگردانی و آقای امین معظمی نژاد بعنوان مجری و بازیگر با همکاری انجمن سینمای جوان دفتر بروجرد با مدیریت آقای اکبر حدادی در حال تهیه شدن است روز یکشنبه 21 شهریور در سالن اداره ارشاد به روی پرده خواهد رفت.


حضور دوستان و رفقایی که با من ادعای رفاقت دارند، در آنروز در سالن اداره ارشاد به زور هم که شده الزامی است!!!!

اگر شده یکی یکی دوستان و رفقا و بچه محل ها را با ماشین خودم از ساعتها قبل به محل نمایش فیلم خواهم آورد!!!

مسافرت هستم و بچه ام را دارم می برم مدرسه ثبت نام کنم و کار ضروری دارم و اینگونه توجیهات هم اصلا و ابدا پذیرفته نیست! از ساعت پنج و شش صبح زنگ در خانه تک تک دوستان را خواهم زد که فراموش نکنند، حضور داوطلبانه و خود خواسته شان باعث دلگرمی ما خواهد شد!!!!

حالا بعد از یک عمر یک بروجردی جلوی دوربین رفته، تو رو خدا حیف نباشه همشهریان و دوستان از دیدن این فیلم که من در آن بازی کرده ام محروم بشوند!!!!!!!!!
  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی