وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد



اگر می خواهیم دیگران شهرمان را بشناسند اول باید خودمان


بروجرد را کشف کنیم



فرهاد داودوندی- بروجرد:


جاذبه های بسیار زیاد، شاید کمترین بیان سرمایه های بی شمار شهرستان بروجرد برای جذب گردشگران باشد.

رُک، صریح و بی پرده باید بگوئیم که بروجرد آنچنان که باید و شاید شناخته نشده است!

شاید در وهله نخست از هر هموطن عزیزی در رابطه با بروجرد سوال کنیم در حد دو سه جمله شهرمان را تعریف کند، اما آیا همین حد کافی است که این شهر با این همه جاذبه شناخته شود؟!

حدود 200 جاذبه ثبت شده در شهرستان بروجرد بخودی خود می تواند زمان ایستایی گردشگران داخلی و خارجی در بروجرد را افزایش قابل توجهی بدهد.

اما آیا همین موارد هم برای شناساندن بروجرد کافی است!

بنظر نگارنده در مرحله اول  بروجرد باید توسط خود ما بروجردی ها کشف شود، برای شهرمان با استفاده از تمام ظرفیت های موجود تبلیغ کنیم، این تبلیغ آنقدر باید زیاد باشد که نام بروجرد و جاذبه هایش ملکه ذهن تمامی هموطنان عزیزمان بشود.

شبکه های اجتماعی در حال حاضر بهترین وسیله برای شناساندن بروجرد است.

هر نکته جالب و هر مورد قابل تامل که بتواند تبلیغی برای بروجرد باشد، نباید با ساده انگاری از آن گذشت.

تمامی ظرفیت های طبیعی، هنری، ورزشی، مذهبی، علمی و .... باید شناسایی و  پیگیری شود تا بتوانیم شهرمان را کشف کنیم!

اما در این میان یک نکته بسیار قابل تامل است که نباید آنرا از چشم خود دور بداریم و آن این است که نباید چشم مان به مراکز و ادارات دولتی شهرمان باشد.

متاسفانه ادارات ما در زمینه فعالیت برای شناساندن بروجرد به هموطنان عزیزمان یا بسیار غیر فعال هستند و یا اینکه اگر هم می خواهند کاری انجام بدهند دارای خلاقیت و نو آوری نیستند!!!

تمامی کارهایی که ادارات ما می توانند انجام بدهند آنقدر کلیشه ای است که در واقع باید از اینگونه حمایت ها قطع امید کنیم و همشهریان مان خود آستین همت را بالا بزنند تا بروجرد را پیدا کرده، جاذبه هایش را کشف کنیم و با تمام وجود آنرا با استفاده از تمامی ظرفیت های دنیای مجازی و غیر مجازی به هموطنان عزیز و حتی به گردشگران خارجی بشناسانیم.

بروجرد شهر کوچکی نیست، این شهر آنقدر پشتوانه های خدادادی در تمامی زمینه ها دارد که با یک حرکت جمعی می توانیم شهرمان را به دیگران معرفی کنیم و در آینده نزدیک بروجرد را هم در زمره نام شهرهایی که مقصد گردشگران باشد وارد کنیم.

همت جمعی مردم  می تواند خلاء کم کاری ادارات مربوطه برای شناساندن بروجرد به گردشگران داخلی و خارجی را تحت تاثیر قرار بدهد، فقط کافیست تمامی جاذبه های ریز و درشت شهرمان را به شدت تمام پوشش خبری بدهیم تا جائیکه نام بروجرد هم  در زمره شهرهایی به مانند شیراز، اصفهان، تبریز و .... در ذهن تمامی هموطنان مان جا بگیرد. 

  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی