وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد



خطاب به ورزشکارانی

 که در ادارات بروجرد و لرستان سمت دارند:

ناچار کاروان شما نیز بگذرد

فرهاد داودوندی- بروجرد:


متاسفانه آنچه که فکر می کردیم نشد! همیشه ورد زبان مان بود که اگر در مسوولیت های شهری، تعدادی از ورزشکاران نیز وارد صحنه های مدیریتی شهر بشوند حداقلش این است که کمک رسان جامعه ورزشی بروجرد و حتی لرستان باشند! اما دریغ و درد که یاری رسان که نشدند، باری هم بر دوش جامعه ورزش گذاشتند!

البته ظاهرا در ذات هر انسان ورزشکاری است که اگر به پست و مقامی حتی اگر در یک شهر کوچک برسد، صد در صد یقین حاصل می کند که در تا ابدالدهر برای وی  به روی یک پاشنه خواهد چرخید، غافل از اینکه به قول شاعر: 
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد/ هم رونق بستان شما نیز بگذرد/ باد خزان نکبت ایام ناگهان / بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد!

به هر حال استاد غلامرضا فهیمی از بزرگان بروجردی ورزش کشور پس از یک عمر افتخار آفرینی برای ورزش کشور بر بستر بیماری افتاده است و با اینکه این موضوع رسانه ای شد و تعدادی از بزرگان ورزش کشور به دیدار این چهره محجوب آمدند، اما هنوز هم 
دودی از اجاق بعضی روسای ورزشی شهر که خود زمانی ورزشکار بوده اند، برنخواست و با اینکه شاید شنیده باشند که:  "بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت/ هم بر چراغدان شما نیز بگذرد!"، اما خود را به راهی دیگر زده اند و سبک و سیاقی را پایه گذاری کرده اند که در آینده نه چندان دور دامان خودشان را نیز خواهد گرفت!

خوشبختانه امروز تعدادی از بزرگان ورزش کشور بخاطر یک عمر خدمت صادقانه پیگیر حال استاد غلامرضا فهیمی هستند.

 اما مطمئنا آینده نشان خواهد داد که روسای ورزشکاری که هم اکنون در شهر سمت دارند و روزی روزگاری چشم و امید ما برای رسیدگی به زندگی پیشکسوتان ورزشی به آنها بود، در قبال این بدعت گذاری شان در عدم رسیدگی به وضع استاد فهیمی ها، خود چگونه در روز های آخر، در سکوت محض بی خبری دیگران گذران زندگی خواهند کرد؟!

در خاتمه به ورزشکارانی که خود زمانی ورزشی بوده اند و اینک در سطح شهر سمت دارند و میز های ریاست باعث شده که از  حال دیگر پیشکسوتان واقعی ورزش بی خبر باشند، این شعر زیبا از شاعر گرانقدر سیف فرغانی را تقدیم می کنم، شاید به خود بیایند و تا دیر نشده به رسم جوانمردی و پهلوانی به یاری بزرگانی به مانند استاد غلامرضا فهیمی بشتابند:
زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت/ ناچار کاروان شما نیز بگذرد / بادی که در زمانه بسی شمعها بکشت / هم بر چراغدان شما نیز بگذرد!



  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی