وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

ورزشکار بی نظم هیچگاه موفق نخواهد شد

farhad davoodvandi | سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ب.ظ

ه موفق نخواهد شد



  ورزشکار بی نظم هیچگاه موفق نخواهد شد


فرهاد داودوندی - بروجرد :

حتما شنیده یا در جائی خوانده اید که بازیکنان حرفه ای تمامی تیمهای مطرح دنیا راس ساعت 9 یا 10 شب می خوابند!

 حتما در جریان هستید که برای هر لحظه بازیکنان حرفه ای و حتی بسیار مطرح ورزش دنیا برنامه ریزی شده است!

 دیگر نمی توان بازیکنی را در ورزش حرفه ای و حتی نیمه حرفه ای دنیا مشاهده نمود که از وقت و زمان بیست و چهار ساعته اش به نحو احسن استفاده نکند.

خوشبختانه در این عصر که عصر اینترنت است به راحتی هر ورزشکار آماتور می تواند برنامه های  شبانه روزی بازیکنان حرفه ای را در دنیای مجازی را به دست بیاورد و سعی و توان خود را برای اجرای چنان برنامه هائی هر چند نه بطور کامل، اما در حد خود انجام دهد.

 شاید گفته شود که بازیکنان حرفه ای از لحاظ مالی تامین هستند و به همین خاطر است که برنامه ریزی دقیقی برای وقت و زمان خود دارند.

 اما جالب است بدانیم بعضی ورزشکاران آماتور ما حتی در این استان لرستان یا بروجرد خودمان، از رعایت اصول بسیار اولیه برنامه های ورزشی نیز ابا دارند.

 شنیده می شود که شب مسابقه تا دیر وقت دور هم نشسته و گل می گویند و گل می شنوند، شنیده می شود که با گپ و گفتگو تا دیر وقت و احیانا  سر به سر هم گذاشتن و جوک گفتن، تا دم صبح وقت را می گذرانند و سپس فردا به صورت خواب آلود در میان میدان  حضور بهم می رسانند !!!

نتیجه اش این می شود که از دقایق اولیه  مسابقه نه نای دویدن و نه دقت همکاری تیمی در وجود بازیکن دیده می شود.

 با یکی دو تا برخورد در میانه میدان به شدت عصبی شده و چپ و راست از داور مسابقه تذکر و کارت زرد و قرمز می گیرند، بعد هم زمین و زمان را در ناکامی ورزشی خود مقصر قلمداد می نمایند، بدون اینکه با  نگریستن به رفتار غیر ورزشی خود، مسبب واقعی را در بی انضباطی و مقید نبودن به  رفتار ورزشی خود بدانند.

 بد نیست مربیان و بزرگترهای تیم های ورزشی در لرستان و بروجرد بازیکنان با تجربه  و بخصوص جوان تر ها را توجیه نمایند  که برای حضور در مسابقات ورزشی مهم باید به یک سری اصول اولیه حتی ورزش آماتوری پای بند باشند تا بتوانند با نظم و انضباطی که سر لوحه کار خود قرار خواهند داد در میادین ورزشی بهترین نتایج را برای خود و تیم شهر و دیار شان به ارمغان بیاورند، زیرا در جهان کنونی ورزشکار بی انضباط راه به جائی نخواهد برد حتی اگر اریک کانتونا یا مایک جرارد تایسون معروف به مارک تایسون باشد ! 




  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی