وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خاطرات یک وبلاگ نویس برو سر اصل مطلب و نان را بچسبان به تنور!

farhad davoodvandi | سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۹ ب.ظ



خاطرات یک وبلاگ نویس

 برو سر اصل مطلب

 
و

نان را بچسبان به تنور!

فرهاد داودوندی- بروجرد:

 

طرف چشمش به یک مسوول ارشد کشوری در بروجرد خورده، از فرط استرس و یا متانت و حجب و حیای بسیار، آب دهانش را نمی تواند قورت بدهد!

سالیان متوالی است که در کار وبلاگ نویسی و خبرنگاری شانه به شانه مسوولین محترم و طراز اول مملکتی که به بروجرد آمده اند قدم برداشته ام.

در بسیاری از موارد طرف صحبت شان بوده ام و اگر موضوعی نیافته ام، به بهانه اینکه بار چندم است به بروجرد می آئید، نظرتان در رابطه با مردم این شهر چیست و ..... سر صحبت را باز کرده ام!

بعضی وقت ها یک برخوردهایی از طرف بعضی ها می بینم که  لجم می گیرد و بقول امروزی ها از فرط عصبانیت آمپر می چسبانم!

طرف چشمش به یک مسوول مافوق که از پایتخت یا حتی مرکز استان آمده می خورد، چنان استرس سراپای وجودش را می گیرد که آب دهانش را نمی تواند قورت بدهد!

اصلا یادش می رود که بروجرد در بسیاری از زمینه ها دچار کمبودهای بسیاری است و حالا که یک مسوول محترم مملکتی با پای خودش به این شهر آمده، باید تا تنور داغ است، نان را چسباند!

در صورتیکه شهادت می دهم در بسیاری از این دیدارها که من هم حضور داشته ام، بسیاری از بزرگان مملکتی که به بروجرد آمده اند در برخوردهای شان بسیار راحت و صمیمی هستند و به راحتی می شود حتی با یک سلام و علیک ساده با آنها سر سخن را باز کرد و با آنها گل گفت و گل شنفت و به این بهانه و گرم گرفتن با آنها، یک سری امکانات ریز و درشت را برای بروجرد طلب کرد.

البته از حق نگذریم  مسوولینی هم در این شهر داریم که در برخورد با میهمانان طراز اول مملکتی که به بروجرد می آیند علاوه بر رعایت احترام ویژه بروجردی ها به میهمانان، بدون هیچگونه استرسی و با یک اعتماد بنفس لازم، در سخن گفتن، میهمانان را اصطلاحا فیتیله پیچ می کنند و برای گفتن مطالب و درخواست های شان، بی هیچ رودربایستی، یکراست می روند سر اصل مطلب!

حال درخواست های شان برای گرفتن امکانات برای بروجرد، گرفت، گرفت! نگرفت هم، دیگر بعد از رفتن میهمانان رده بالا از بروجرد، ناراحت نیستیم که چرا فلان مسوول حرف دل همه ما را نزد!

 
مهم این است که درخواست ها و مشکلات رک، صریح و چشم در چشم به میهمانان محترم رده بالای مملکتی که به بروجرد می آیند گفته شود که بعدا از نگفتن شان افسوس نخوریم!

پیگیری و دادن امکانات به بروجرد دیگر می ماند به دست کرم و بخشش آن مسوول محترم مملکتی که اگر بزرگ منشی در ذاتش باشد، حق بروجرد را حتما خواهد داد و گرنه که دیگر از دست ما هم خارج است!

به هر حال این قصه سر دراز دارد و از حالا به بعد هر کجا و در هر مراسم رسمی دیدار با بزرگان کشوری که به بروجرد بیایند حضور داشته باشم، با گذاشتن یک سری عکس ها از دور و بر این دیدار ها، نشان خواهم داد اوضاع از چه قرار است!!!

دست حق نگهدار تمام کسانی که حق بروجرد را به هر طریقی که شده طلب می کنند.


والسلام .

  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی