وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد


مصاحبه خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا)



 با فرهاد داودوندی منتقد بروجردی ورزش کشور

نقد منصفانه موجب پیشرفت جایگاه ورزش کشور می شود

بروجرد - یکی از منتقدان ورزشی در بروجرد گفت: نقد منصفانه در عرصه ورزش کشور باعث پیشرفت و روند رو به رشد این حوزه می شود.

ˈ فرهاد داودوندیˈ روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: متاسفانه ورزش کشور ما به سمت و سوی نقدهای احساسی و غیر منطقی پیش می رود و اکثر خبرهای ورزشی ما رو بنایی است و بر کارهای ریشه ای مانور داده نمی شود.

وی اضافه کرد: نقد ورزشی یک مشاوره رایگان برای مسوولان ورزشی است تا بتوانند ضعفها و کمبودها را بشناسند و برای رفع انها تلاش کنند.

به گفته وی منتقد ورزشی با لایه های مختلف جامعه برخورد دارد و دیدش نسبت به ورزش موشکافانه تر است و بیشتر به عمق کار می پردازد.

داودوندی افزود: متاسفانه مسوولان ورزشی با نقد برخورد مثبتی ندارند و فکر می کنند که نقد قرار است جایگاه مدیریتی آنها را متزلزل کند، در حالیکه نقد منصفانه می تواند به آنها مشاوره دهد.

وی قدرت نقد پذیری مسوولان سطح کشور را بهتر از مسوولان استانهای محروم و شهرهای کوچک دانست و گفت: متاسفانه مسوولات در شهرهای کوچک در مقابل نقدها سریعا جبهه گیری می کنند.

بگفته وی منتقد منصف کسی است که موازی با ورزش حرکت کند، جلوی هیاتهای ورزشی جبه گیری نکند، احساس مسوولیت کند و به منافع شخصی خود فکر نکند.

داودوندی افزود: خوشبختانه با تعدد نشریات و وبلاگها و سایتهای مجاز یک سری مسوولان کم کار مکلف به جوابگویی شده و هر لحظه خود را زیر ذره بین حس می کنند.

وی تاکید کرد: اگر فرد منتقد خود دلسوز ورزش بوده و نفع مادی و شخصی را از ذهن بیرون کند و تحصیل کرده رشته های مختلف باشد می تواند در ازای نقدهای ورزشی، راهکارهای لازم را نیز ارایه کند.

وی همچنین افزود: متاسفانه اغلب منتقدان ورزشی یک سری افراد دلال هستند و که تنها به منافع شخصی خود می اندیشند.

وی اظهار امیدواری کرد تا روزی برسد که مسوولان خودشان از منتقدان دعوت کند تا در نشستهای مختلف حضور یافته و از نظرات سازنده آنها برای رشد ورزش استفاده کنند.

7189/542

انتهای پیام /*
تاریخ خبر: 15/08/1392 | ساعت: 13:3

http://khorramabad.irna.ir/fa/News/80893435

  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی