وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

وبلاگ شخصی فرهاد داودوندی

خبرهای فروشگاه لوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد

خبرهای فروشگاه الوازم یدکی اتومبیل، ورزشی، علمی، هنری، نجوم و ادبی بروجرد


اختصاصی/گفتگوی سایت آساره خبر با وبلاگ نویسان برتر:


فرهاد داودوندی متولد سال  1342 از شهرستان بروجرد دارای مدرک

تحصیلی دیپلم وبلاگ نویس برتر سال 1383 ایران از دیدگاه شرکت ایساکو...


به گزارش آساره خبر؛ فرهاد داودوندی متولد سال  1342 از شهرستان بروجرد دارای مدرک تحصیلی دیپلم وبلاگ نویس برتر سال 1383 ایران از دیدگاه شرکت ایساکو و از اولین وبلاگ نویسان کشور است که این چنین با او به گفتگو می نشینیم:

 فرهاد داود وندی

 

*آساره خبر- از چه زمانی و چگونه با فضای مجازی آشنا شدید:

سال 81 به این تکنولوژی علاقمند و جزء اولین سری وبلاگ نویسان ایران شدم و از همان روزهای اول که کامپیوتر را دیدم از آن لذت بردم، آن زمان هم فقط میهن بلاگ وبلاگ داشت که سریعا عضو آن شدم  و از آن زمان شروع به کارکردم تا اینکه در سال 89 وبلاگ های قبلی ام را حذو و وبلاگ جدید farhad90.ir را راه اندازی کردم که حدود دو سه سال اخیر حدود 4 میلیون نفر بازدید کننده داشته است.

*آساره خبر- مشوق اصلی شما چه کسانی بوده اند:

 تکنولوژی روز خود به خود این انگیزه را در من ایجاد کرد که وارد این قضیه شدم و همین که مخاطبین ما همزمان می توانست کل دنیا باشد این خودش خیلی جالب بود و لذت می بردم که تکنولوژی روز را مشاهده می کردم.

*آساره خبر- خانواده مخالفت ندارند:

خانواده ام از اینکه می دیدند من به همان اندازه که مسائل شهر و استانم برایم مهم است به همان اندازه زندگی شخصی هم برایم پر ارزش است یعنی هر دو در یک کفه ترازو به شکل مساوی هستند و اوایل از اینکه من خیلی از وقتم را برای سوژه یابی می گذراندم(8 تا 9 ساعت در روز) برایشان سخت به نظر می رسید ولی امروز با این قضیه کنار آمده اند.

البته بنده دوسه وبلاگ دارم ولی بیشتر روی همین وبلاگ farhad90.ir  کار می کنم.

*آساره خبر- بهترین مطلب:

تک تک مطالبی را که روی وبلاگ قرار می دهم برایم عزیز هستند و دوستشان دارم چراکه برای هرکدام از سوژه ها وقت می گذارم.

خاطره ای دارم از سال قبل که به خرم آباد آمدم: عده ای در ورودی شهر خرم آباد ایستاده بودند از ماشین  پیاده شدم و پرسیدم چه خبر است؟ گفتند برا ی استقبال از چند قهرمان ورزشی جمع شده اند  این شد که بنده هم در آن جشن شرکت کردم و به نوعی نظم  کل جلسه را سازماندهی کردم  و از آن جشن مطالبی روی وبلاگم قرار دادم.

بهترین مطلبی که بیش از همه به دلم نشست خاطره ای از چند سال پیش در خرم آباد بود که از یک نفر آدرسی پرسیدم بعد او به من گفت که مسیر من هم آن طرف است و تاکسی گرفت و با هم رفتیم وقتی به محل مورد نظر رسیدیم از ماشین پیاده شد و آدرس را به من نشان داد و دوباره سوار همان تاکسی شد و برگشت، دویدم و جلویش را گرفتم؛ گفتم پس شما که کار نداشتی؛ گفت من فهمیدم غریبه هستی فقط می خواستم آدرس را نشانت بدهم و آن بود که یک مطلبی روی سایت زدم که به قضایای بروجرد خرم آباد بازی پایان بدهیم و مردم با هم مشکلی ندارند و این بیشتر مسئولین ادارات هستند که بین مردم تفرقه می اندازند و من بهترین دوستانم الان خرم آبادی هستند.

*آساره خبر- تاکنون موفق به کسب چه مقام هایی شده اید:

 وبلاگ نویس برتر سال 1383 ایران از دیدگاه شرکت ایساکو، دبیر هیات شطرنج بروجرد، مسئول کمیته انضباطی هیات اسکواش بروجرد، مسئول انجمن نجوم بروجرد، کسب عنوان سوم برگزار کننده روز نجوم در ایران توسط رادیو اینترنتی نجوم در سال 1387 ، ورزشی نویس و خبرنگار رسمی و افتخاری نشریات پیغام بروجرد، جام جم، اقتصاد لرستان، طلوع ورزش لرستان، همشهری، باختر زمین، شهاب آسمانی، آفتاب لرستان، سیمره، تبلور اندیشه، ماه نامه الکترونیک بروجرد، خبر ورزشی، بامداد لرستان، تبلور اندیشه بروجرد، روزنامه سراسری ورزشی 90 و ، دبیر سرویس ورزشی دو هفته نامه بیان لر، (نویسنده و کارشناس و مجری برنامه نقد ورزشی "ذره بین" و طنز ورزشی"اشنفتیت "رادیو بروجرد) ، 4 سال پیاپی تا سال 1390 کتابخوان و یاور نمونه کتابخانه های بروجرد، یاور جوان نمونه بروجرد در دومین جشن خانه جوان بروجرد 1390 ، خبرنگار یاور نمونه کتابخانه های عمومی بروجرد در سال 1391. خبرنگار و نویسنده ستون های ورزشی پایگاه خبری تحلیلی یافته نیوز، نویسنده ستون های طنز و خبر ورزشی سایت خبری تحلیلی کیمیا نیوز. همکار افتخاری بخش مطبوعات و عکس های ورزشی برنامه تلویزیونی نگاهی به ورزش استان در سال 1391، کسب عنوان برتر فعال فرهنگی و مروج فرهنگ کتاب و مطالعه توسط نهاد کتابخانه های عمومی ایران  تیر 1392 ، خبرنگار روزنامه قدس، دبیر بخش ورزش سایت خبری تحلیلی کیمیا نیوز، نویسنده و کارشناس و مجری برنامه های عصرگاهی رادیو بروجرد از شهریور 1392 (در برنامه های، "یک شهر، یک چهره"، " طنز یادتونه؟"، "رخصت پهلوان"،"از ماست که بر ماست") و برنامه های صبحگاهی رادیو بروجرد(( "اخبار ورزشی هفتگی"، " نقد های بی رودربایستی" و " گفتگو با مسئولین ورزشی در برنامه ذره بین" ))، عضو هیات موسس، هیات امناء و انجمن خیرین کتابخانه ساز بروجرد، ورزشی نویس هفته نامه شمیم بروجرد، وبلاگ نویس برتر کتابخانه های بروجرد در سال 1392، روزنامه نگار نمونه یاور کتابخانه های بروجرد در سال 1392

 

*آساره خبر- حرف آخر:

 امیدوارم که روزی برسد تمام مردم لرستان به حقشان برسند و مسئولین بیشتر از اینکه به فکر میزشان باشند به فکر گرفتن حق مردم استان باشند. از لحاظ درصد هوشی ،از لحاظ ورزشی، جوانان استان درکشور زبانزد هستند. ما در این استان مردمانی فهیم داریم که از همه لحاظ  قابل احترام و برترند.امیدوارم روزی برسد که مسئولین به فکر این مردم باشند.

 

*سیده راضیه رازانی

http://www.asarehkhabar.ir/fa/news/1828
  • farhad davoodvandi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی